سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      رویا

      شعری از

      علیرضا حاتمی نژاد

      از دفتر روزگار سرد نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۳۳ شماره ثبت ۱۲۳۰۳۷
        بازدید : ۱۰۴   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا حاتمی نژاد
      آخرین اشعار ناب علیرضا حاتمی نژاد

      امشب که خورشید در فرا سوی کیهان پنهان شده و
      ماه که بی منت شب تیره زمین را سپیده کرده است
      و تو در حال آماده شدن برای سفری به اعماق رویا هستی
      قبل از این که پا در جهان رویا بگذاری و با پادشاه رویاهمسفر شوی 
      از خود بپرس 
      آیا این سفر 
      آزادی است
      یا شکنجه؟
      صبح هنگام آن زمان که خورشید دست بر سر زمین کشد تو هیچ کدام را به یاد نمی آوری .
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸
      درود بزرگوار خندانک
      محمد محمدنژاد(آشوب)
      چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۵۳
      خندانک خندانک خندانک
      اصلانی (امی)
      چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ۲۳:۵۸
      خندانک خندانک خندانک
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۱:۲۴
      درود بر شما خندانک
      دلنوشته تفکر برانگیزی بود 🌸
      علیرضا حاتمی نژاد
      علیرضا حاتمی نژاد
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
      درود خدا بر شما دوست عزیز💐
      ارسال پاسخ
      فاطمه منشدی
      پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۳:۵۴
      درود خندانک خندانک خندانک خندانک
      علیرضا حاتمی نژاد
      علیرضا حاتمی نژاد
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
      ممنونم از نظر شما 💞
      ارسال پاسخ
      علیرضا حاتمی نژاد
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۲۸
      خندانک خندانک
      علیرضا حاتمی نژاد
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰
      خندانک
      علیرضا حاتمی نژاد
      يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۶:۳۰
      💐
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0