🍃به نام خدا🍃
گروتسک - کاریکلماتور
۱- با روسری
پدر کشتگی داشت
با چادر خاله بازی
🍃🌺🍃
۲- از دیوارِ دلم
خونِ دلش
بالا میرفت
با دمپاییِ نفس نفس
پایین میامد
🍃🌺🍃
۳- تَهِش
شهررو میگم داغون کرده بود
سرخیِ گونه های اعتراض
قرمزیِ لبهای آشوبطراز
🍃🌺🍃
۴- چشمش مرا غریبه می دید
خودش را در آینه پدیده
🍃🌺🍃
۵- رنگ می زد قناری را
سیاهیِ بالهای بر کلاغ چسبیده
🍃🌺🍃
۶- از کورهی آتشِ مَزاج
جیغِ پوف چاک می زد
بر سفالِ درونمایگی
🍃🌺🍃
۷- راهیِ سفرِ پَرتگاه می شد
کولهی پُرتوپ ( تقدیم کولبران)
🍃🌺🍃
۸- صومعه را به خاکستر نشاند
آتشِ کینه زبانهی چارمیخ کشیده
🍃🌺🍃
۹- سر از پا نمی شناسد نَجمِ قلبم
دیدارِ تو را چشمکمی زند به انتظار
چون عشقِ ستاره هیلباپ
روشن و
تا جاودانگی
دنبالهدار
🍃🌺🍃
۱۰- کاه را باد به هوا بُرد
پشّه را سلیمان از سرا
به حکم ِ جوششِ عجله ای ف لَ ت
رو تختِ نیا اینوَرا
🍃🌺🍃
۱۱- شلوارش جین بود
قلبش با چاکِ درز عجین
🍃🌺🍃
۱۲- کمپانیِ خنده باز کرده بود
از لبِ حومه
تا دَمِ درِ متروی مرکزِ قلبِ تهران
🍃🌺🍃
۱۳- پول نداشت
شعرِ موهایش را
ویرایش بزند به سبک بازگشت
🍃🌺🍃
۱۴- بابام در صف
نایستاده آهان
به پایان رسید نان
🍃🌺🍃
۱۵- تورا که ببیند
نیشَش تا بناگوش باز است
دلم را می گویم
معمارِ قوسِ لبخندِ جهانَشی
🍃🌺🍃
۱۶- از لباس های شاعران
پی بردن توان
به فقرِ جامعه
از خنده ی کنجِ لبِ حرفگُم
به ژکوندیِ درد
در آخرین نبرد بی واهمه
🍃🌺🍃
۱۷- فقر در زیپِ کاپشنِ شاعران
قیژ بالا می رفت وُ
در کاغذموشَکیِ جَراید
نشستِ فرهنگی داشت.
🍃🌺🍃
۱۸- ماه با شب گلاویز بود
روز ماهی با تبِ تُنگِ آفتابهپرست
در جست و خیز
🍃🌺🍃
۱۹- سر به طاقِ آرزو نرسید
محکم به دیوارِ تبسّم خورد وُ
از پنجره ی نگاهت غم بهدرآوَرد
🍃🌺🍃
۲۰- سحر بیا دمِ ساحل
آببازیِ صدفها با امواج
دیدنی ست
حسادتِ شن ها
پُشتِپا زدنی.
🍃🌺🍃
۲۱ - دلار نداشت
ریال یکقِرونی هم نشد براش
توو این تورّمِ گِرونی.
🍃🌺🍃
۲۲- دو دوتا نمیشه چارتا
ریاضی که نیست
زندگی در عصرِ نوسانِ قیمتهاست.
🍃🌺🍃
پی نوشت :
حیاتِ ما "غلط اندر غلط" شد
حقیقت گر فدای مَصلحت شد
بیاموز از صفای قلبِ عبّاس ..
خلوصَش آیهی ایمانِ شَط شد
🍃🌺🍃