جمعه ۲ آذر
بمآند به یادگار شعری از سارا اسدی زهرائی
از دفتر روزهای ابری نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۰۲ شماره ثبت ۱۲۲۵۹۳
بازدید : ۳۱۷ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر سارا اسدی زهرائی
آخرین اشعار ناب سارا اسدی زهرائی
|
وَ بمآند به یادگار
هرچه هست از
حزنِ سختِ حرف،
اندوهِ محنتِ حسرتِ سال،
حسِ بغرنجِ غمِ قرن،
هرچه که ز ما گرفت پر و بال
بمآند به یادگار
هر چه که دل را شکست...
هر چه که ما را ز خود گسست...
آری..بمآند
در این صندوقچه
که شاید مشقی باشد برای آیینهی راه.
آخرین روزِ هزار سیصدونود و نه.
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
سپاس از شما | |
|
سپاس از توجه و حسن نظرتان آقای لطفی عزیز | |
|
درود، سپاس از نگاه زیبایتان. همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.