جمعه ۲ آذر
برادر حسین(ع) شعری از محمد پناهی
از دفتر ارادت اشک نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۱۲۲۴۲۶
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد پناهی
|
وقتی که بارون میباره(۱)
یاد علمدار میکنم
یاد لبای تشنه ی
یار وفادار میکنم
*
دونه دونه اشک های من
میریزه رو گونه هام
رو به کربلا میگم
برادرِ حسین(ع) سلام
******
سلام به بین الحرمین
سلام به عباس حسین(ع)
******
میگن کنار علقمه (۲)
با لب تشنه رسیدی
ولی بیاد کودکان
یه جرعه اب ننوشیدی
*
نشان دادی به عالمین
غیرت تو حیدری بود
مثل امیرالمومنین(ع)
جنگاوریت خیبری بود
***
******
سلام به بین الحرمین
سلام به عباس حسین(ع)
******
ای نور چشم فاطمه(س)(۳)
ای تک یل ام البنین(س)
بااینکه دستات و زدن
مَشک و نزاشتی رو زمین
*
تو سقای حرم بودی
به عهد خود کردی وفا
با لب تشنه چشیدی
شَهد شهادت و آقا
******
سلام به بین الحرمین
سلام به عباس حسین(ع)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و هزاران درود بر شما استاد گرانقدر جناب آقای استکی عزیز.از حضورتان سپاس گزارم.در پناه اهل بیت باشید | |
|
سلام و هزاران درود بر شما بانوی گرامی.از همراهیتان و نظرات خوب شما بسیار سپاس گزارم.علمدار حسین نگهدارتان | |
|
سپاس فراوان از حضورتان استادگرامی.در پناه حق | |
|
سلام و هزارن درود بر شما بانوی گرامی.از حضور پر مهرتان خرسندم.در پناه اهل بیت باشید | |
|
سپلس فراوان از حضورتان دوست و شاعر گرانقدر جناب آروین عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود