جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
من هم آواز خُسوفی گشته ام برخاسته از ماه تو
سایه بانی ساخته ام تا ماه مهر
و در این ظلمتِ تنهایی یکی خورشید نیست
هیچ فعلی مثل رفتن دیر نیست
فرق دارد در کنار پنجره تا در بیابان...
دیدن یک نور ناب
اتصالی بی نهایت تا قیامت
بی نقاب...
دست در هنگامه ی تصویر تو
خالی از روح نمایش در کمال سادگی
یک رها گشته میان موج هایی منتظر
انعکاس گرم یک عطر زنانه، منتشر
من در این تصویر خوابم میبرد
ذوب در بال کبوتر میشوم
ذره ای تنها شده از نور نه...
من تماماً ،خالصانه بی نهایت میشوم
حال یک قطره که دارد میزند بر پنجره
انتظارش باز بودن بود اما این چنین..
با دری بسته نگاهش میکنم
من که میدانم چرا زندانیم
چرا طوفانیم
پس چرا حالا رهایش میکنم؟...
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد استکی بزرگوار | |
|
سپاس برادر عزیزم از نگاه زیباتون | |
|
سپاس استاد گرانقدر | |
|
سپاس فراوان بانوی بزرگوار | |
|
سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود