چهارشنبه ۷ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی ملکی الف
|
شِش رباعی از مهدی ملکی الف همراه با عنوان
انزجار
با حالت انزجار حذفم کردی
در حسرت و حالِ زار حذفم کردی
از بس که به من آتشِ اندوه زدی
از صفحهی روزگار حذفم کردی
بی رقیب
من چهرهی دلفریب دارم بانو
جذابیتی عجیب دارم بانو
پیوسته بِکِش ناز مرا بس خوبم
زیباییِ بی رقیب دارم بانو
شفای عاجل
یک آدمِ پوچ و باطلم بعد از تو
آتش زدهام به محفلم بعد از تو
چندیست که بیمار روانی شدهام
دنبالِ شفای عاجلم بعد از تو
پر شور ترین
احساس نکن که ناتوانم ای عشق
پر شور ترین مردِ جهانم ای عشق
معشوقهی جذاب برایم کم نیست
رویای تمام دخترانم ای عشق
عصبانی
یک شاعر بد خلق و روانی شدهام
دلسنگتر از قاتل جانی شدهام
از بس که شکنجه کردهای روح مرا
آرام ندارم، عصبانی شدهام
پیروز شدن
در ظلمت بسیار، دلم ماه من است
پیروز شدن عاقبتِ راه من است
ای دوست! ادامه میدهم راهم را
لعنت بشود کسی که بدخواه من است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من چهرهی دلفریب دارم بانو
جذابیتی عجیب دارم بانو
جالب بود