🍃🌺🍃
صَلّی الله علیک
یااباعبدالله الحسین یا سیدالشهداء
ای که حج ات را نَهادی پُشتِ سر
دیدهگریان آمدی سوی خطر
قومِ اهلِ نامه و پیغام و حرف..
ای عجب! مهمانکُشانِ عمرهَدَر
مُسلِم ات را کُشتِه اند این خوارها
کوفیانِ از خُدایَت بی خبر
گامهایَت باز مُستَحکم شدند
بیش از پیشت شدی خونینجگر
پا به پای ذوالجَناحات رو به نور
دل به پرواز آوَری با این هنر
عطرِ تو دارد هوای عَرَفات
یادِ تو دارد ازین صحرا گُذَر...
یاحسین ای گفتگویَت باخدا
مَنشاءِ خیرات بر کُلّ ِ بَشر
یاحسین حمد و مناجاتِ تو بود
معنیِ اخلاص در جانها اثر
یاحسین شوقِ سراپایِ تو بود
دَرکِ هر ذرّه وجودی مستمر
یاحسین یاسیّدی یابن الشَّهید
قَعرِ اقیانوسِ مِعراجی گُهَر
یاحسین آموختی بر عشق عشق
در کلامت حُب درخشد سر به سر
یاحسین روحی فَداکَ یا عزیز
ای گرامیتر ز هر کس در نظر
تشنه ی آیاتِ باران بوده ای
شیشه را کردی تو آیینهبَصَر
از ازل تا بیکرانی در اَبَد
باوَرَت را مُنعَکس شمس و قمر
🍃🌺🍃