جمعه ۲ آذر
شــوکــه ( دلـربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ۲۳:۳۷ شماره ثبت ۱۲۱۴۲۲
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
بــوســه بـه زبـانـی بــزنــم ، رُک بـاشـد
کـشـتـار و تـجـاوز سـبـبِ شـوک بـاشـد
از خنـدهٔ تلخ من تو خـواهـی فـهمیـد :
سـازمـان حقـوق بشـری ، جـوک باشـد
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود رویارو بر شما آقای استکی بزرگمهر و والا فرجام 🌸
سپاس از حضور طلاییتون 🥀 | |
|
درود رویارو و سپاس مالامال بر شما بانو بهرامی بزرگوار 🥀 | |
|
درود رویارو بر شما مهربانوی کاویانی 🌺 | |
|
درود رویارو بر شما آقای اکرمی گرانمهر 🌺
سپاس بی پایان از حسن توجه نابتان 🌹🥀🌸 | |
|
درود رویارو بر شما مهربانوی بزرگوار 🌹
سپاسمندم از حضور گرمتون 🌺 | |
|
درود رویارو بر شما آقای نظری بزرگمهر و والافرجام 🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود