جمعه ۲ آذر
یـاوگـی ( دلـربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱ شماره ثبت ۱۲۱۳۳۶
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
بـر دامــن گـل ، طـرح تِــمِ خــار زدنــد
بــر چـوبـۀ تــرس ، امــیـد را دار زدنـد
در انـجـمـن یـاوهسُــرایـان ایـن بـس :
بنـشستـنـد عمـودی ، اُفـقی جـار زدنـد
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خانم حسین زاده
سپاس از همراهی صمیمانتون 🌹🥀 | |
|
درود رویارو بر شما بانو زند بزرگوار 🌹 | |
|
درود رویارو بر آقای انصاری بزرگمهر 🌹 | |
|
درود بر شما آقای آزاد
سپاس از حضورتون 🥀 | |
|
درود رویارو بر دوست پر مهرم آقا جواد گل و دوستداشتنی و خواستنی ❤️
سپاس بی پایان از مهر سرشارت داداش گلم 🌺❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود بزرگوار
رباعی طنزبیانِ خیلی قشنگ و پُرمحتوایی است
مرحبا حق پرداز سرودید.
بنشسته عمودی افقی جار زدند.