پنجشنبه ۱ آذر
مه روی زیبایم شعری از محمد خوش بین
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۱۲۱۲۴۰
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمد خوش بین
|
بازهم امشب با نگاهت عشق بازی میکنم
خاطراتت را دوباره صحنه سازی میکنم
چنان ویرانم از عشق تو ای مه روی زیبایم
که با دستانت به خیالم دست درازی میکنم
دو چشمت کرده حیرانم که مثل بچه آهویی
به یاد چشم تو هر شب دل نوازی میکنم
صدایم کن نگاهم کن بیا عشق را تو معنا کن
که بی تو باغمت اکنون یکه تازی میکنم
نگاهم کن تا نگاهت تسکین غم هایم شود
که من با هر نگاه توست خنده سازی میکنم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار لطف دارید سپاس از حضورتان | |
|
درود بانو نیلوفر لطف دارید سپاسگزارم | |
|
درود بر شما استاد انصاری سپاس از حضورتان | |
|
درود جناب اکرمی سپاس از حضورتان | |
|
درود استاد عزیز نظر لطف شماست سپاسگزارم | |
|
درود بزرگوار سپاس از راهنماییتون بیشتر توضیح بدید اگر ممکن است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اشعار زیبا یی. بود