جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
قسم به دقیقه های دلتنگی
به ساعتی که دلم می گیرد
به غروبی که جدا شدی از من
و ندیدی که دلم می میرد
به آن دمی که صدا زدم آرام
تو را که دوباره برگردی
نفسم میگرفت و میگفتم
شبی شبیه ستاره برگردی
قسم به لحظه ای که دلم لرزید
و اشک تمام پناهم شد
و خون فوران زد از سینه
تمام کوچه پر از آهم شد
قسم به لحظه ای که قرارم رفت
و تو را صدا زدم هر دم
به لحظه ای که گریه می کردم
قسم به دلشوره ی زیاد و کم
قسم به شبی که تو برگشتی
و نگاهت به سمت چشمانم
به آن دمی که دوباره با لبخند
رسیدی و گفتی که می مانم
بمان که همیشه در جانی
بمان که صبر و قرار منی
قسمت میدهم به چشمانت
بگو که در انتظار منی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.