جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
درمان بکن دیوانه ام دُردی کش غمخانه ام
درمان دردم میشوی در فصل سردم میشوی
پژمرده در بستان منم شعر شب هجران منم
یک شاخه گل در بوسِتان در فصل زردم میشوی
گفتم مدارا کن که تا پاییز من بیرون رود
دل میرود دل میرود با من مدارا کن عزیز
دلخسته چون مجنون منم دیوانه ام افسانه ام
من خاک سرد غربتم با تن مدارا کن عزیز
درمان بکن درد دلم بشنو دم سرد دلم
تو میروی جان میرود دیوانه و مجنون شدم
تو التیام سینه ای آیینه ای آیینه ای
رفتی و من در دشت غم دلخون شدم دلخون شدم
با کاروان رفتی چرا ای التیام با وفا
در دشت غم آواره ام درمان بکن ای چاره ام
غربت گرفته جان من وای از دل ویران من
درمان بکن ای مهربان من عاشق یکباره ام
رسوای شبگردان منم ویران منم ویران منم
درمان بکن دلخون شدم دیوانه و مجنون شدم
درمان بکن دلمرده ام من کوله بارم برده ام
دیوانه و مجنون منم چون قطره در جیحون شدم
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.