يکشنبه ۲۷ آبان
بعدِ تو شعری از شیما رحمانی
از دفتر تو نوع شعر متن ادبی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ۰۴:۵۸ شماره ثبت ۱۲۰۶۶۸
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب شیما رحمانی
|
یک نظر آمدی به خوابِ من و
کامِ تلخم کمی عسل کردی
بعدِ سالها بی خبری،
اندکی هَم مرا بغل کردی
پیش از این؛
گفته بودی که جان پناهِ منی
لااقل یک دَمی عمل کردی!
بعدِ تو، من به عشق بدبینم
حتی آینده ای نمی بینم
بعدِ تو، هر که گفت عشقم باش
بی سبب؛ اضطراب می گیرم
|
|
نقدها و نظرات
|
بسیار بسیار بسیار ممنونم ازت دوست خوبم با اون نوشته ی زیبات و نظر لطفت🙏🌹❤❤❤❤❤ | |
|
درود بزرگوار. سپاس از نگاهتون🙏🌹 | |
|
درود دوست خوبم🌹ممنون از نگاه پر مهرت🌹🌹🙏 | |
|
بینهایت سپاس عزیز بزرگوار🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بیکران.سپاس از نگاهتون🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود بزرگوار بسیار سپاس🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
|
درود دوست من. بینهایت سپاس از نگاه پر مهرتون🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بزرگوار.سپاس از الطاف همیشگیتون🙏🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مال منی.. نگو که فکر رفتنی
نگو که خسته از منی
نگو میخوای دل ببری
بری دلم رو میشکنی..
با رفتنت کتاب خاطرات خوب عمرمو
عزیز من میبری آتیش میزنی...
آهنگ شاهرخ
بنظرم متن ادبی زیبات.. قابلیت شعر موزون رو داشت..
و اصلا برای اینکار ساخته شده..
آفرین
عمرتون با برکت