شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
خورشید دوباره در کسوفی
پنهان شده و دلم گرفته
ماه از پس این خسوف دلگیر
گریان شده و دلم گرفته
از غرش ابر تیره ی شب
ترسیده دل زار و پریشم
با هجمه ای از اشک دمادم
گمگشته ی خاطرات خویشم
سقف آسمان سیاه و ویران
با ستاره های پاره پاره
بر گِرد زمین گرد و غباری
دلتنگ شدم ببین دوباره
فریاد بزن که در سکوتم
برخیز که دل مرده دوباره
با معجزه ی نم نم باران
باید بکنی تو فکر چاره
در ورطه ی غمگین جدایی
برخیز که سینه سوز دردم
دور از توام و دلم گرفته
برخیز که دور تو بگردم
برخیز و ببر مرا از این شب
دست تو شبیه هُرم خورشید
برخیز که ابر تیره بختی
شاید که دوباره زار بارید
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رفیق شفیق
چهار پاره خوبی بود
موفق باشید .