سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    گنبد کبود

    شعری از

    مشکوة توکل

    از دفتر شکوه ها نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۱۲۰۰۴
      بازدید : ۶۲۹   |    نظرات : ۲۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مشکوة توکل

    آغاز قصه چنین بود ؛ گنبد کبود
    وقتی نبود هیچ کسی ؛ آن یکی که بود
    هی قصه می نوشت و این قصه های زشت
    شد سرنوشت من از لحظه ی وجود
    دائم برای فاصله ها نقشه می کشید
    دائم برای رنجش ما صفحه می گشود
    اینجا درست در وسط داستان ما
    مردی میان بهت و معما نشسته بود
    مردی که  زیر سایه ی خورشید می نشست
    مردی که  روی بستر مهتاب می غنود
    یک روز را بیاد  تو می بُرد در فراز
    یک شب ز هول هجر تو بودیم در فرود
    گاهی ز دست هجر تو هی جامه می درید
    گاهی به عشق روی تو گل شعر می سرود
    مردی که چشم به پایان قصه داشت
    اما همیشه آخر قصه یکی نبود
    در آسمان قصه هوا صاف بود وباز
    درچشم من بیاد تو باران گرفته بود
    9/4/90
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0