شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
من به یاد تو نفس میگیرم
تو همان دلخوشی دوباره ای
در شبی که می خروشد اشکم
تو برای دردهایم چاره ای
یاد تو رهایی از غم هایم
نیستی لحظه ای از دلم جدا
در منی.عشق منی،شیرینی
کاش میشد بنویسم که بیا
باز امشب نگران تو شدم
بی خبر رفتی و ماندم تنها
سینه سوز شب هجرانت من
بی تو شوقی که ندارد فردا
بی تو باید که ببارد چشمم
تا ابد خیس کند گونه ی من
بی تو باید خو بگیرم به خزان
تو همان گلی،گل پونه ی من
بسته شد پنجره ی قلبم باز
بی تو هر لحظه دلم می گیرد
تو جدا شدی ولی ای خوبم
بی تو هر نفس دلم می میرد
شب من سحر ندارد امشب
دیگر از خنده گریزان شده ام
کاش میشد که بدانی امشب
کنج این خرابه ویران شده ام
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعر خوبی بود
موفق و موید باشید .