سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر معصومه اسماعیلی (معصوم)
آخرین اشعار ناب معصومه اسماعیلی (معصوم)
|
بگشای پنجره چشمانت را
هدیه کن بر زمان
شیرینی نگاهت را
انکار کن این هذیانِ دیوانه وار را
در فتح کهکشان دیدارت از من
دور کن واهمه را
چشمان تو امتداد تلالو خورشید سوزان
به ارمغان آور واپسین درمان را
انعکاس زیبایی عشق بر آینه بی جان
چشمه نوریست بر نیمه شب قربانی خاموش را
میچکد قطره باران به لطافت درختان
لبریز احساس عجیب ماورایی کن مرا
میشود مست و غزل خوان
که به دریا برساند لب غرق عسلت را
لمس دستانت پریشان
میکند موج موهای مرا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام متشکرم . باعث افتخار هست 😍❤️🌹 | |
|
🌻🌹🌼تشکر از نگاه زیبای شما بانو | |
|
🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.