جمعه ۲ آذر
خــودســپـاری ( دلــربــاعــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۷:۳۹ شماره ثبت ۱۱۹۸۵۰
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
از دور و بـرم هـر آنـچــه مـیپـنـدارم ..
مـن بـیشتـر از دوسـت چو دشمـن دارم
بــس گـفـتـۀ بـد گـفـتـه شـده دربــارم :
" زین پس خودم را به خودم بـسپارم "
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی بزرگوار 🌹 | |
|
درود رویارو بر دوست پر مهرم آقای خوشروی نیک سیرت 🌹🍃 | |
|
درود بر آقای اکرمی بزرگمهر 🌹🥀 | |
|
درود رویارو بر شما ایزدبانو زند بزرگوار و ارجمند 🌹
| |
|
درود بر شما مهربانوی بزرگوار 🌹
نمیترسم اگر شیری به سینه پنجه کوبد من از چنگال بد کردار انسان میهراسم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.