جمعه ۹ آذر
پیله ی غم شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۴۱ شماره ثبت ۱۱۹۸۱۴
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
پیله ی غم
عشق را معنی مکن دیوانه می بینم تورا
معتکف در گوشه ی میخانه می بینم تو را
گوش خود را پاک کن از قیل و قال این جهان
با سروش آسمان بیگانه می بینم تو را
می کند دل را مکدّر خاطرات غم نشان
گاه در فکر شب و ویرانه می بینم تو را
تا به کی درگیر اوهام محال تازه ای
شاعرانه غرق در افسانه می بینم تو را
بسکه مضمون بسته ای با تار زلف گل رخان
هر کجا موئی رها شد شانه می بینم تو را
روزگارا بعد ازین هر جور می خواهی بتاز
عاقبت در بند آن جانانه می بینم تو را
پیله ی غم نیست واسع جای آرام و قرار
سالها باشد که من پروانه می بینم تو را
سید علی کهنگی اردیبهشت1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم آقای محمدی عزیز | |
|
قربان شما آقای عزیزیان بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون از لطف و محبت شما آقای حاجی پوری عزیز | |
|
سلام آقای ابراهیمی عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
ممنون و سپاسگزارم اقای اکرمی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای قاسمی عزیز | |
|
سپاسگزارم آقای کاظمی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید
🌸🌸🌸🌸
🌸🌸🌸
🌸🌸
🌸