شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
با تو زیبا می شود دنیای من
زندگی را با تو می خواهم فقط
فرصت از دست دل من میرود
با تو من همپای این راهم فقط
تو جدا از من ولی من نیستم
لحظه ای از یاد تو غافل هنوز
در منی مانند خون،مثل نفس
از تو می خواند فقط این دل هنوز
من به چشمان تو عادت کرده ام
پل زدم از خود به سمت باورت
دوستم داری تو هم شاید هنوز
من همانم تکیه گاه آخرت
طرحی از چشم تو بر لوح دلم
پله پله می شوی نزدیکتر
پلک تو تکرار شعر زندگی
چشم من از دوری ات تاریک و تر
همسفر با تو شدن کار دلم
دوری اما با منی مانند رود
گوش کن شعر مرا در کوچه ها
غیر من دیگر وفا دارت نبود
با تو باید خنده کرد و پر کشید
باید از چشمان تو افسانه ساخت
من فراموشت نکردم مهربان
با تو باید جاودان کاشانه ساخت
…
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.