اجلین گلسع هاواخ یوخ جوابا دوزمیجیک
(مرگت هر موقع برسد منتظر جواب نه تو نمیماند)
او گناهکارگوزلرو یاشلارینی گورمیجک
(اشک چشمان گناهکارت را نخواهد دید)
هله تیزدی سورا گل امکانی یوخ گیدمیجک
(حالا زوده برو بعداً بیا امکان ندارد برود بعداً بیایید)
نقدر پارتین اولا بیر سنع وخت ویرمییجک
(هر چقدر پارتی هم داشته باشی وقت دوباره بهت نمیده )
شتل آتدین چوخونا بیش قیرانو گورسددین
(به خیلی ها مردم آزاری کردی و پولتو نشون دادی)
ناموسو چولدع قویوب قیز گلینی گزدیردین
(ناموس خودت را فراموش کردی با دختر و عروس مردم گشتی)
باجی قارداشلاریون حققینی آتدین ایچری
(حق خواهر برادراتو بالا کشیدی)
نامازی دالبادالا ذکری ساییرسان گجنی
(نماز پشت سر هم ذکر میگویی تمام شب را)
یتیمین حققینع آغوشع باسیبسان بیناوا
(آغوشت را برای مال یتیم باز کرده ای)
آد اوجادماخدان اتور سفرا سالیبسان قاپیوا
(سفره انداخته ای بر در خانه ات بخاطر اسم بزرگ کردن)
صیغنی دود دود اوخویرسان گونشوون آروادینا
(برای زن های همسایه ات صیغه را چهارتا چهارتا میخونی)
سجدنی بددن گدیرسن ردی توشسون آننیوا
(سرت را در سجده محکم فشار میدهی رد مهر بیافته پیشونیت )
چون جمه وارید اولورسان سلامی سویلیسن
(چون به جمعی وارد میشوی سلام را کشیده میگویی )
ولی خلوتدع شرابین تولوغون ایلیسن
(ولی در خلوت خمره شراب را بو میکشی)
بیزع مشروبی حرام ایلیسن
(برای ما شراب را حرام میگویی)
ولی خلوتدع حرامی صبحجن گوننیسن
(ولی در خلوتت تا صبح حرام خواری میکنی)
اوزویع تسبیع فخر ایلمع آللادما اوزو
(به انگشتر و تسبیحت نناز خودت را قول نزن)
جمع ایچیندع دعا ویرمع داها بسدی کس سسو
(توی جمع دعا گو نباش کافیست ببر صدایت را)