سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        بی پر پرواز

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر شیواتیر(دلنوشته) نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۱۱۹۴۲۷
          بازدید : ۸۱۸۳   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

        و قرنها
        میخزد زیر پوست آبی رود
        لاجرم،صدای خلخال دختران زیبا می آید در شب
        -اگرچه مردان اجیر،
        هماره
        شوخی کریه زنده بودن اند -

        در غم وداع زیتونزار
        مانند سکه هایی ارزان به کناری می افتد ،آه
        تو
        از گرگ و ماه
        از شب خونین مادگی بگو، دلم!
        از ابرهای منظوم نقره فام

        مردان اجیر
        جزیره های رایگان عدمند
        از حشره لبریز
        -تو را به یاد زخم و الکل می اندازند،لابد -

        دلت به گلی روییده
        در شکاف صخره ها خوش باشد
        به سایش بالهای کبوتر در شعر
        و بوسه ی دلبخواه دو عاشق
        سیاهه ی رنجهایت را
        به باران بهاری ببخش
        در عطوفت مادیانهای وحشی بپیچ
        شیهه شو!
        در تن طراوت کوهستان

        نگاه مسموم را پشت سر بگذار
        پس از چشمه ی آبهای اثیری
        حتما زنانی برهنه پیدا میشوند
        -تو به زمزمه ی بندناف با مریم بیاندیش-

        شیفته باش
        در فصل شکار
        شیفته ی پلنگها و آهوها
        تو
        ای مهر بیدریغ
        شیفته باش
        در دمدمه ی اشک،،،
        .
        .
        .

        سبز و سرکش و آرام

        مثل عطری کبیسه
        از نیمتاج ملکگی بیرون بزن
        ملودرام قلبت را به تعمیدی نو ببر

        و شاد باش
        تا بدانم هنور
        ما  پرنده ایم
        اگرچه بی پر پرواز ..

        2022


         
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0