سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رفتنت یادم افتاد

      شعری از

      محمدحسین جلیل زاده

      از دفتر نا گفته ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۱۱۹۴۰۱
        بازدید : ۶۵۶   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدحسین جلیل زاده
      آخرین اشعار ناب محمدحسین جلیل زاده

      تا که رفتی چه کنم آمدنت یاد افتاد
      خانه بر باد شدم زلف تو در باد افتاد ...
      دشمن دوست نمایند اگر میبینی ...
      اشک در دیده ی من  بر دلشان شاد افتاد ...
      از هر انگشت تو صدجور هنر می بارد ...
      آن شرابی که به یاد تو به من داد افتاد ...
      کشتی خاطره هایم همه بر گل نشست ...
      موج دریا زد و عمرم به فنا داد افتاد ...
      کاش میشد که به شیرین برسانم خبری ...
      جام بشکست و در میکده فرهاد افتاد ...
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۶:۴۸
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود
      جسارتا مصرع سوم چگونه است؟ خندانک
      محمد اکرمی (خسرو)
      پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵
      درود جناب جلیل زاده
      سروده ی زیبایی بود
      خندانک خندانک خندانک
      جواد کاظمی نیک
      پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰
      درودبرشما جناب جلیل زاده عزیز بسیار زیبا بود احسن برشما لذت بردم احسن برشما 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
      ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
      🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
      🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
      🌺🌺🌺🌺🌺🌷
      🍀☘️🌱🌹💐
      🌿🌿🌿🍁
      🪴🪴🪴
      🏵🏵
      💟
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0