جمعه ۲ آذر
رُک ( دلــربــاعــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷ شماره ثبت ۱۱۹۳۱۲
بازدید : ۱۸۶ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
خــاری خـشـن و گـلـبُـن نـازک هـسـتـم
گـنجـشـک دل و عـقـاب چـابـک هستـم
شـمـشـیــر زبـانــم ؛ لــبــۀ تــیـز دارد ..
خواهی نَـبُـرَد بـکش کـنار ، رُک هستـم
یزدان_ماماهانی
_🎼🎸گیـــتار بـیتــــار🎸🎼_
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب بر شما بانو حسین زاده بزرگوار 🥀
سپاس از شما 🌸🥀 | |
|
درود و عرض ادب بر آقایر استکی بزرگمهر و والا فرجام 🌸
سپاس از همراهیتون 🥀🌸🌸🌸🥀 | |
|
درود و عرض ادب بر آقای اکرمی بزرگمهر 🌺🌺 | |
|
درود بهاری و سپاس یاری بر شما آقای انصاری بزرگمهر و نیکوار 🥀🌺🥀
قدردان حضور صمیمانتون هستم 🌺🌸 | |
|
درود و عرض ادب بر آقای نیک نازنین و جانفزا 🌸🌺
سپاس بی پایان از حضور گرمتون 🌺🌸 | |
|
درود رویارو بر ایزدبانو زند سپاس از حضور گرمتون 🌸🌺
زبان داریم تا زبان 👅 من خودم رک هستم و دوست دارم رک جلو چشمم از من حرف بزنند نه پشت سرم .. | |
|
درود بر شما آقای گزین جناب شمشیر لبه داره نه لب .. ابن رباعی عاریت گرفته و از استعاره استفاده شده .. | |
|
ببخشید من الان متوجه شدم که نقد فعال نیست امیدوارم جسارت نشده باشه پایدار باشید | |
|
درود بر آقا جواد گل و دوست داشتنی 🌺❤️
سپاس از قدردانی ارزشمندتون 🥀🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود رباعی بسیار زیبایی است
مصراع سوم را بازنویسی نمایید از جهت ساختاری.
سلامت باشید و شاد