شنبه ۳ آذر
دستانم را بگیر شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۱۱۹۱۳۳
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
دستانم را بگیر
دنیای غمانگیزی است
اینجا هوا سرد و آلوده شده
چشمها پر از اشک
مشتها گره خورده شده
دستانم را بگیر
تا که دریابم تو را
تا که دریابم خنده را
در کوله بار درد
فاش میگویم که تزویر
رفتنیست
آنچه میماند بجا
دریای پاک و دفتر صبح و
زلال خواندنیست
|
|
نقدها و نظرات
|
تا که دریابم خنده را سلام امیدوارم که شاد و سلامت باشید دلسروده تان زیباست و رئالی غمگین 🌷🌷🌷 امیدوارم به مدد الهی همانطور که نوشتید روزی تزویر از همه جا حتی ازین سایت هم رفتنی باشد و لایه لایه هایش بپوسد و محو گردد هم خودش هم صاحبانش آمین یارب🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام شعرتان قشنگ است
البته باکمی همّت ویرایش