جمعه ۲۵ آبان
یا مهدی شعری از سید علوی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۱۱۸۷۵۲
بازدید : ۱۴۵ | نظرات : ۱۶
|
|
مهر و لطف ات فرای باورها
گرد و خاک تو اند گوهرها
آسمان را قدم بزن امشب
ادعا کم کنند اختر ها
بر زبان کلاغ ها ناله است
شرمسار از سیاهی پر ها
سامرا می خورند مستانه
دانه از دستتان کبوتر ها
می رسد تا خدا به لطف شما
درد و دل های بی صدا تر ها
باید این را به عرش بنویسند
نیست سقفی برای نوکر ها
یوسف فاطمه غلط کردیم
لطف کن بگذر از برادر ها
هر شب جمعه اشک می ریزند
از غم مادر تو مادر ها
بی نشان رفته اند و گمنام اند
سرو ها لاله ها صنوبر ها
تا که زهرا هنوز بی حرم است
بر نگردند کاش پیکر ها
سید محمدحسن پورسیدی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگوار بداهه بنده هم تقدیم به شما
دین ما را حسین داده به ما غیر از او نیست چشم ما به کسی
مال دنیا و حرف مردم را دور انداز تا به او برسی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار
یا مهدی (عج)
ادرکنی