شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
------------- نوروز --------------
زندگی در کمال زیبایی
عشوه ها ریزد از فریبایی
با لباسی پر از شکوفه و گل
آن چنان عروس رویایی
می خرامد به ناز و صد جلوه
می نماید به صد هزاران رنگ
نغمه ها خواند از هزاران عطر
در ضمیر جهان به گیرایی
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی عزیز و بزرگوار سلام و عرض ارادت و تشکر و تبریک سال نو | |
|
جناب دزفولی عزیز و گل سلام و عرض ارادت و تبریک سال نو و تشکر بخاطر اظهار لطف تان | |
|
سلام و تشکر جناب آزادبخت عزیز و تبریک سال نو | |
|
دوست عزیز جناب کاظمی نیک سلام و عرض ارادت و تشکر و تبریک سال نو | |
|
خانم دهقانی گرامی سلام و تشکر و تبریک سال نو | |
|
سلام جناب دارایی عزیز و تشکر و تبریک سال نو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است