جمعه ۲۵ آبان
آتش یار شعری از مهدی پاکدامن جیرکل
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۱۱۸۳۸۴
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مهدی پاکدامن جیرکل
آخرین اشعار ناب مهدی پاکدامن جیرکل
|
ما را چه آتش است در بر تو
که بسوزیم و بسازیم و بتازیم بر تو
چشم داریم که ما را بنوازی به نیاز
سر ما را به سر لطف بخاری به نیاز
سر ما خاک رهت باد، که شاید روزی
به امیدی که برآید شب تاریک فراق
دیده ما ز تو روشن شود و روز وصال
گر تو صد بار جفا بر دل ما خواهی کرد
بر جان خسته ، تن ما را تو کنی شکر و مال
در سر زلف تو کردم، دل و دین و دل و دین
ای خوش آن دم که تو را بینم و آن هر دو محال
تا خیال رخ تو بر همه کس کرد گذر
هم به خاک در تو در همه کس کرد نزول
از لبت، کز می نوشین تو هر دم نوشد
هم طربناک شودگر همه تریاق حلال
در جهان گر نبود نام و نشانت به جهان
کمترین چیزی ازین نیست میان تو و مال ؟
گر عراقی ز غمت نالهٔ زاری نکند
خوش بود ، یار و دریغا که ندارد ز تو نالهُ یار🤗
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.