سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    رحم

    شعری از

    مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    از دفتر نجوای دلسوز نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۳ شماره ثبت ۱۱۸۲۵۲
      بازدید : ۱۳۳   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
    آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)

    ترسم که دیر آیی بَرَم
    شوق تو مانَد در سرم
     
    ترسم جدا از دل شوی
    ای تا همیشه یاورم
     
    در انتظارت مانده ام
    ای اول و ای آخرم
     
    هر لحظه بی تاب توام
    شاید نداری باورم
     
    آخر نما ای با وفا
    رحمی به چشمان ترم
     
    من عاشقت هستم بیا
    ای عشق پاکم مضطرم
     
    ای شادی دنیای من
    بنگر که من غم پرورم
     
    ترسم شود از دوریت
    روحم جدا از پیکرم
     
    طاقت ندارم بیش از این
    اشکم چکد بر دفترم
    ...
    مهدی بدری(دلسوز)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۴۵
    درود ها
    شعر زیبایی بود جناب بدری ،آهنگین

    موفق باشید .
    خندانک
    شاهزاده خانوم
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴
    درود خندانک
    زیبا و غمگین بود خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۵۸
    درود بزرگوار
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    سید هادی محمدی
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۰۱
    خندانک
    جواد کاظمی نیک
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۴۱
    دوردبرشما زیبابود 🌷🌷🌻
    سیاوش آزاد
    شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۴۵
    سلام موفق باشید
    افسانه پنام (مولد)
    يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۱۴
    درود خندانک خندانک
    آذر مهتدی
    يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۳۱
    درود جناب بدری گرامی
    زیبا بود
    قلمتان سبز
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0