پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
--------- صدای پای بهار ---------
بوسه می زند به برگ گل بلبل
سلام می کند به سوسن و سنبل
هزار قاصدک نوید در راه است
که تا جوانه زند امید دل به گل
ستاره ها به تماشای عطر یار
همه عاشق در انتظار بهار
روان شود از کوه عشق نسیم
سوار بر ترانه های چشمه سار
پرنده دل بیقرار و هم مشتاق
که تا رسد به قرار خود در باغ
نگاه برنکند از آسمان کبود
که پرکشد ازاین قفس به رواق
|
نقدها و نظرات
|
اگر شعر را درست بخوانید مشکل وزن وجود ندارد | |
|
برادر ارجمند، جناب استکی عزیز سلام متشکرم بخاطر اظهار لطف همیشگی تان برایتان بهترینها را آرزومندم | |
|
سلام و تشکر بله دوست من. در مورد قافیه ظاهر کلمات لازم نیست یکی باشد مهم صدای آن ها و سیلابس است. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود