جمعه ۲ آذر
شوق رویش شعری از الهام ابراهیمی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۲۱ شماره ثبت ۱۱۷۸۷۹
بازدید : ۲۷۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب الهام ابراهیمی
|
دوست دارم در کنار تو نشینم بعد از این
گل ز باغ و بوستان تو بچینم بعد از این
دیده ام مشتاق دیدار تو و دل بی قرار
روز را بی تو نمی خواهم ببینم بعد از این
چون زلیخا می شود برنا دلم با عشق تو
سرخوشم که با تو یوسف هم نشینم بعد از این
بی تو چون یک قاصدک افتاده ام در دست باد
بی تو سرگردان و آواره ترینم بعد از این
با تو در من شوق روییدن شکوفا میشود
با تو از حالم بپرسی بهترینم بعد از این
شعر:الهام ابراهیمی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از حسن توجهتون | |
|
دود بر شما سپاسگزارم. نشینم | |
|
ممنونم عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود