شنبه ۳ آذر
دین فروش شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶ شماره ثبت ۱۱۷۰۴۲
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
دنیا و ما فیها را فروختند
آش شور شد
جوانی زنده به گور شد
مار کشیدند بر دیوار
آوار کردند آینده را
بردار کردند سازنده را
نور خاموش شد
افعی جای فرشته
فرشته فراری شده از فرشته
در گور کردند جانهای خسته
خاموش کردند آهسته اهسته
عشق ندارد جا اینجا
دلار کردند جانها را
آه از جماعت سنگدل چشم بر بسته
دلها شکسته شیطان بر نابودی کمر بسته
ساده دلان گشته اند خجسته
دلخوشند بر افسانه های گذشته
وای بر دستان پینه بسته
کمر سست و افسرده و شکسته
مردن آرزو
جان کندن پیش رو
گرگان بر گله زدهاند
پاره کنند و آواره
با رمل و استخاره
ندارند باک
بی تابند بر خون
مشتاقند بر دویدن و چریدن و دریدن
شرم افسانه شده
اینجا غم خانه
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
|
درود بر استاد بزرگوار حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.