دوشنبه ۵ آذر
درد دل با وی پی ان vpn شعری از امیر وحدتی یگانه
از دفتر یگانه نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۱۱۷۰۱۹
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر امیر وحدتی یگانه
آخرین اشعار ناب امیر وحدتی یگانه
|
😀 v p n درد دل با 😣
۱)
وی پی ان" جان ، تو را بجان نَنَت"
گاه بگذار بر سرم منت
جان بابا مگیر حالم را
صبح تا شب کشیده ام زحمت
۲)
بزدای از رُخت کسالت را
وز سرت دور کن صیانت را
گاه گاهی بسوی ما باز آی
تا زیارت کنم جمالت را
۳)
تا شنیدم سرت صیانت شد
خاطرم جمع گشت و راحت شد
نام پرشور و پردرآمد تو
وارد جَرگه تجارت شد
۴)
وی پی ان کیف تو عحب لول است
چونکه کیفت همیشه پرپول است
بشکنی با دمت گهی گردو
بعد از آنهم همیشه بر کول است
۵)
زان زمان که ز ما جدا شده ای
وی پی ان ،خوب و دلربا شده ای
سود سرشاری عایدت گشته
وارد جیب کدخدا شده ای
۶)
کدخدا وعده بهار دهد
همره خربزه خیار دهد
در نهایت بجای وی پی ان
هی بما وعده ناهار دهد
۷)
گاه با فیبر نور می آیی
گاه با ضرب زور می آیی
خسته ای بیشمار می دانم
چونکه از راه دور می آیی
۸)
ویِ تو virtual مجازی شد
پی private و اختصاصی شد
اِن اشارت بود به یک شبکه
مثل network ارتباطی شد
۹)
وی پی ان درد مرا درمانی
بر تن خسته من چون جانی
هر کلاهی که سرت بگذارم
رو کنی دست مرا میخوانی
۱۰)
وی پی ان نام خویش نیکو دار
مانده در هاله جمله ی اخبار
آنچه در پرده هست افشا کن
اینقَدَر سربسر مرا مگذار
۱۱)
دوستان را پیام من برسان
صبحگاهان سلام من برسان
بر لب نازنین در غربت
بوسه ای را ز جام من برسان
۱۲)
ای رفیق "یگانه" وی پی ان
شعر من را بهانه وی پی ان
آب دیگر گذشته از سر من
تو بمان جاودانه وی پی ان
#امیر_وحدتی_یگانه
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب جناب خوشرو و پوزش از تاخیرم سپاس 🌼🌼🌼 | |
|
درودها مهربانوی ارجمند و پوزش از بابت تاخیرم سپاس 🌼🌼🌼 | |
|
درودها جناب آروین و پوزش از تاخیرم سپاس 🌺🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب جناب رضایی ارجمند و پوزش از بابت تاخیرم. سپاس. 🌼🌼🌼 | |
|
درودها سرکار خانم خدابنده و پوزش از بابت تاخیرم. سپاس. 🌻🌹🌹🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و صبح بخیر
سروده زیبایی بود