جمعه ۲ آذر
سال هاست رفته است شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۰۱:۳۲ شماره ثبت ۱۱۶۶۸۵
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
صبح هاعجیب درمن بیدار میشوی
ازم دوری اما درگوشم آواز میخوانی
مرا به بوسه ی گرم و آتشین مهمان میکنی
چشمهایم را با ز میکنم ومیگم صبح بخیر
ناگهان از تک نوازی ساعت دیواری به خودم می آیم
که همش خواب است و خیال
اوسال هاست رفته است
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی زیبا می بینید ومیخوانید💚🌱🌹 | |
|
درود برشما باشید که بسیارید بانوی مهربانم♥️زیبا می بینید❤️🦋💚🌱
| |
|
سلام شاهزادهدمهربونم خوبم الهی شکر الهی الحمدالله خوبم چند روزی بود پسوردم یادم رفته بود هرچی ایمیل میزدم برام نمیامد تااینکه اینستاگرام شعرناب رو از طریق بانوعجم پیدا کرده و برام فرستاده شد😘😘😘😘😘🌹🌹🌹🌹🌹💞💞💞💞💞
| |
|
سلام بانو جانم عالی میخوانید♥️♥️♥️ | |
|
سلام جناب پورصالحی زیبا و پراحساس میخوانید🌱🌹متقابلا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
دستمریزاد