شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
میکشد غم ز دیروز مرا
میکشد ترس ز فردا برا
این که تاریکی مرا خواهد خورد
یا که روشنایی مرگ خواهد برد
این که فردا کجا باید ایست
یا که در کجای نوار احمد نیست
.........................................................
این بند میکشد من را اما باز باکی نیس
میمرم بیخیال انگار طناب داری نیس
خواننده ام، اما ظاهرا سازی نیس
در هنر میمیریم با این که مادرم راضی نیس
تمام خواب ها سیاه در مغزم فازی نیس
دریای دل پر عشق اما رود خون جاری نیس
همه شهر زیبا ولیکن برای دلم نازی نیس
در دادگاه دلم شاکی اما این دفعه قاضی نیس
قلبم ز کینه خالی مغزم ز حصرت خالی نیس
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما آقای استکی مرسی از نظرتون🌹🌹🌹 | |
|
عرض ادب و احترام سعی میکنم هم از سیاهی بگم و هم سفیدی ممنون🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبا و نومید بود