شنبه ۱۰ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
قصه بگو تا شب بی حوصله
از من و از فاصله ها بگذرد
شعر بخوان وقت سفر تا که غم
از نفس قافله ها بگذرد
بی تو مسافر شدم و بی رمق
خاطره ات در سفر همراه من
آه که از دل نرود مهر تو
قصه بگو همنفس آه من
این دم رفتن تو کنارم بخند
پشت سرم از غم فردا نگو
غصه نخور صبر کن ای نازنین
از من دلبسته و تنها نگو
پای مرا بسته وفایت ببین
دست من از دست تو بس دور دور
میروم از قصه ی شیرین تو
میروم و میشکند این غرور
شعر بخوان قصه بگو مهربان
در به در شهر فراموشی ام
وقت سفر بدرقه کن نازنین
مسافر کوچه ی خاموشی ام
شعر بگو فصل به فصل سفر
تازه شود عطر تو در سینه ام
با دلم از قهر زمستان نگو
خنده بزن نشکند آیینه ام
فصل بهار ای گل خندان باغ
منتظر این من تنها بمان
میروم اما تو در این فاصله
تا به طلوع عشق فردا بخوان
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود