سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      خداوندا

      شعری از

      رضا دهقانی(آمور)

      از دفتر رهایم کن نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۱۱۵۸۸۶
        بازدید : ۱۶۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)

      نه می‌گویم که دلتنگم 
      نه می‌گویم غمی دارم 
      فقط دلگیره....دلگیرم
      از این دنیا...که تنها ماندمو بی کس  
      خداوندا....
      رهایم کن
      مرا ببر از این قفس....
      از این عالم جدایم کن
      از این تاریکی مطلق
      خداوندا..... 
      دگر بریده ام نفس
      تمومش کن
      بگیر جانم
      که سر بر خاک گذارم...من 
      بخوابم راحته....راحت...
      عبدالرضا دهقانی 
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳
      این نوع نوشته ها زیبنده یک شاعر مسلمان نیست .
      امید به خدا در هر شرایطی راه گشاست .
      موفق باشید .
      خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
      خندانک
      درودبرشما خندانک
      بسیارزیبابود خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳
      درود بزرگوار
      مردن آسان ترین کار است
      سعی کن زندگی کنی
      مشکلات همه جا هست
      خندانک
      سید هادی محمدی
      چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹
      درود بر شما

      شعری زیبا خواندم

      فقط در برخی جاها از وزن خارج شده خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۵
      درود برشما شاعر گرامی


      دل نوشته ای غمگین بود


      انشاالله که شما اینطور نیستیدو فقط چنین

      نوشته اید چراکه خداوند هم ازاین جور تصورات

      خوشایندش نیست بندگان شکر گذار را دوست دارد

      البته نا امیدی خود نوعی ناشکری

      به درگاه خداوند است

      شما هم انشا الله امیدوار خواهید بود


      موفق باشید خندانک

      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0