دوشنبه ۵ آذر
حرفی نیست حریفت شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۱۱۵۷۶۱
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
حرفی نیست حریفت
نازنین سیمای طبیعت ،
نازنین سیمای طریقت ،
مرا برد به افکارِ عمیق ات
مرا برد به وادیِ حقیقت
مرا برد به زیباییِ سنگهای عقیق ات
به اورادِ بلیغ ات
به زیباییِ یکریزِ سلیقه ت
به زیباییِ آن ۱۴ نور
آنها که همیشه ،
بوده اند ازسوی تُوی خوب ، خلیفه ت
به نقشهای ظریفت
به خلقتِ لطیف ات
به تمامِ نظم های ، بس ردیف ات
به کتابهای شریفت
به آشناییِ ممدوحِ قریب ات
به تمامِ ایدههای بس بزرگ و،
کریم ات
که هیچ اندیشه و فکری
که هیچ زیبایی و حُسنی
که هیچ خلقتی و نظمی
که هیچ حرفی وحرفی
شهادت میدهند بی شک دو دنیا ،
نیست حریفت
بهمن بیدقی 1401/8/1
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران ازلطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای نظری بزرگوار سپاس بیکران | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار سپاس بیکران ازلطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود