سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    یا مولاتی یا فاطمة اغیثینی

    شعری از

    حمیدرضا فاطمی

    از دفتر اشعار فاطمی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۱۱۵۷۵۵
      بازدید : ۶۱۴   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حمیدرضا فاطمی
    آخرین اشعار ناب حمیدرضا فاطمی

    یا مولاتی یا فاطمةُ أغیثینی
    ای مولای من ؛ یا فاطمه  به فریاد من برس ! 
     
    تا   زخمهای  کهنه  دل  را   دوا  کنم
    با  ذکر  نام   پاک  تو   ذکر خدا  کنم
     
    یافاطمه به سجده بگویم به صدنفس
    مولای من تویی و به حاجت صدا کنم
     
     تا  پا نهم  به خاک  مدینه  به  یاد  تو
    خاکش ز  بهر  چشم  ترم  توتیا  کنم
     
    چون آن ضریح گمشده پیدا نمی کنم
    اندر  کنار   قبر  نبی  عقده  وا  کنم
     
    من عهد بسته ام که بمیرم  ز داغ تو
    عهدی دگر کنم که به عهدم وفا کنم
     
    غمهای آسمان که هجوم آورد به دل
    رفع غم  گران  به  حدیث  کسا کنم
     
    مهدی کجاست تا که به امر ولایتش
    سرهای دشمنان  تو  از تن جدا کنم
     
    التماس دعا 
    حمیدرضا فاطمی
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سید هادی محمدی
    پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۹
    درود بر شما

    شعری زیبا خواندم از قلمتان خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۹
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    مهدی محمدی
    پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
    سلام و عرض ادب خندانک
    بسیار زیبا
    قلمتان تابان خندانک
    زهره دهقانی ( شادی)
    پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۹
    سلام و درود به شما شاعر بزرگوار
    بسیار عالی با مضمونی زیبا و عارفانه...👌👌👌
    💐💐💐


    در پناه حق باشید
    سعید صادقی (بینا)
    جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱
    چون آن ضریح گمشده پیدا نمی کنم
    اندر کنار قبر نبی عقده وا کنم 😢

    السلام علیک یا ام ابیها
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0