دوشنبه ۵ آذر
زیاد نمانده تا رستگاری شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۰۵ شماره ثبت ۱۱۵۲۱۰
بازدید : ۱۱۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
زیاد نمانده تا رستگاری
مدتِ زیادی نمانده تا رهایی
از این زندان
زیاد نمانده به رستگاری
از این شاوشنگ*
ز دستِ آدمیان مشنگ
اینقدر میرویم تا برسیم ،
به باغی قشنگ
ما فقط فرار میکنیم
ما که آدمکش نیستیم
رها میشویم ،
به یاریِ خدا و با ترفند
بدونِ درکردنِ هیچ توپ و فشنگ
پُریم از افکاری قشنگ
مغزمان دائماً درگیرست ،
با باغی پُر نور
جایی که پُر از افکارِ خداست
روح میشویم و،
لم میدهیم در آغوشش
که زجنسِ نورست
بالاخره یه خوابِ راحت میکنیم
بالاخره بجای کابوس ،
رؤیا می بینیم
چه بهشتی !
بهشتی قشنگ
پُر از شعرهای ابتهاج
تا همینجا کافیست
شعر را ادامه اش بده هوشنگ
*اشاره به فیلم رستگاری در شاوشنگ
بهمن بیدقی 1401/9/3
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند سپاسی به وسعت دریا ، از لطف و مهر دریایی تان شاد باشید بزرگوار | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند ارجمند سپاسی به وسعت دریا ، از لطف و مهر دریایی تان شاد باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
مرگ امید زندگی است