يکشنبه ۴ آذر
شهامت شعری از بهزاد زالی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۳۴ شماره ثبت ۱۱۴۹۱۷
بازدید : ۹۲۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر بهزاد زالی زاده
آخرین اشعار ناب بهزاد زالی زاده
|
گاهی اوقات خجالت وار
میکشیدم نفس های بیهوده
اینکه خورشید را باز میدیدم
با حضوری که کاش نمیبوده
اینکه دیدم چگونه خاباندند
مغزهایی که چشم بگشوده
شرمساری،زبونی و سستی
روزگاری همیشه َسرخورده
گاهی اوقات با خویش می گفتم
ماکیان هم به هنگامه در
می زنند ناله و فریاد
من چرا بانگ نمی آرم
درد را داد نمی آرم
آنزمانی که نعره های نر هوس آلود
چنگ هایش ز پنجه گان بیرون
حاری از پوزه پاشیده
می دوید پی زن ها
می درید جان آدمیان
من مدام از خودم خجالت وار
می شنیدم طعنه های یاس انگیز
ناتوانی،بزدلی و هراس
واژگانی پر ملال انگیز
تا تو را دیدمت حادثه جو
ای زن ستم دیده درد گو
همچو خورشید نورانی
عاشقانه طلوع کردی
گیسوانت را به وسعت امید
بی تعلل پراکندی
دست آوردی مهر انگیز
با شجاعت زدی فریاد
موی من را بگیر و بیا
ترک کن بستر واهمه را
میرویم تا کنار بی باکی
می رویم تا حضور آزادی
میرویم تا زنیم فریاد
بی شهامت نمی شویم آزاد
با تو ای زن زندگی دیدم
در رهایی شاد رقصیدم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
|
متشکرم | |
|
متاسفانه اشکال از بارگذاری شعر توسط سایت بوده پیگیر هستم تا اصلاح کنند ممنون از ملاحظات شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و غمگین .
موفق باشید.