دوشنبه ۵ آذر
روشنایی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۰۳:۲۲ شماره ثبت ۱۱۴۹۰۰
بازدید : ۸۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
روشنایی
درمیان اینهمه سایه روشن
کم روشنایی ، روشنایی
درمیان این ، دریا
کو شنایی ؟
کو گوشِ شنوایی ؟
آیا وقتی که حقی را شنیدی ، میتوانی ،
برضعف ات مسلط شوی و،
چون توسن آیی ؟
درمیان اورادِ طبیعت ،
که یکریز،
خشوع و بندگیِ دلدار میکنند ،
از تُوی رمیده ازحق ،
کو ثنایی ؟
آیا وقتی کاناپه ،
خستگی را ،
به لَمی دعوت میکند ،
میتوانی ،
غرورت را به زیرِپا گذاری و،
آنقدر تو خضوع داری ،
برای خسته ای ،
چون کوسَن آیی ؟
آیا وقتی که هنرپیشگی ،
ملخ زده ، به سالهای قحطی اش ،
حاضری هنر شوی و روو سِن آیی ؟
سناریو شوی و،
با یال و کوپال و یراق ها ،
به میدانِ هنر،
با جوشن آیی ؟
حاضری تنوع شوی و،
با هزاران سوژه های روشن آیی ؟
بهمن بیدقی 1401/8/15
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار خیلی لطف دارید سپاسگزارم از مهرتان شاد باشید و مؤفق | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای احسانی فر بزرگوار خیلی لطف دارید سپاسگزارم از مهرتان شاد باشید و مؤفق | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای آزادبخت بزرگوار خیلی لطف دارید سپاسگزارم از مهرتان شاد باشید و مؤفق | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای جاویدان بزرگوار سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود