"شیرینی لبهای تو آغشته به قند است"
یک بوسه بگو از لبِ زیبای تو چند است
من روز و شبم یادِ نفس های تو بوده
هر بیتِ غزل در خمِ اَبروی تو بند است
گیسوی تو یک لشکر جنگی و نگاهت
پیچیده ترین شیوه به هر صید و کمند است
با بوسه به لب های تو دنیا سر جنگ است
بوسیدن لب های تو یک اصلِ بَرند است
در حسرتِ لبهای تو هر کوچه و بازار
تصویرِ تو در شعرِ دِلم عام پَسند است
دریای پُر از موجِ دو چشمان تو زیباست
چشمان تو شعری که به دل جای دهند است
تشبیه لبانت به گُل و غُنچه حرام است
تمجیدِ تو در دفترِ دل بَند به بَند است
هر کس که تو را دید بِخود زیرِ لَبش گفت:
غیر از تو کُجا دُخترِ طَناز و لَوَند است!؟
در باغِ اَقاقی سُخن از عطرِ لبت بود
هر شاخه گُل از عطرِ تنت قاعده مند است
هر واژه که از عشقِ تو جوشیده به قلبم
جاری شده از شوقِ تو چون رودِ سهند است
یک بوسه بگو از لبِ زیبای تو چند است!
شیرینیِ لب های تو آغِشته به قند است
#سید راشد سید زاده
بنظرم اگه بر اساس فرمایشات معلم پرتلاش.. ویرایش بشه.. غزل جذابی از آب درآد
در پناه خدای مهربان باشید 🍁🍁