سه شنبه ۱۵ آبان
امام زمان عح شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۱۴۷۹۷
بازدید : ۸۷۵ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
روزی عشاق را معشوق عنایت میکند
عاقبت عصری رسد مهدی خلافت میکند
در مقابل ایستادم تا که دشمن هست گر
در کنار من شما باشی کفایت میکند
از بقای مذهبم با دشمنان فهمیدهام
حجتی بر این سرا قطعا امامت میکند
بس که آقایی به عالم رزق دادی بینشان
شیعه آخر کل دنیا را گدایت میکند
گر فسادی هست در دنیا بدان در عاقبت
مردم گمراه را مهدی هدایت میکند
نارفیقی کردهام در حق او میدانم او
در عوض با دوستان تک تک رفاقت میکند
هر گناهی را که شد تا انتها بردیم و بعد
با جسارت بی حیا گفتیم عادت میکند
توبه کن دیگر که مهدی منتظر باشد ، رفیق
پاک باش این را بدان آقا حمایت میکند
در میان این همه انسان یاور هیچ نیست
یار بین جمعیت احساس غربت میکند
این غریبی هست ارث جد او چون یار نیست
مثل بابایش علی با چاه خلوت میکند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج) ادرکنی