سه شنبه ۱۵ آبان
حضرت زهرا سلام الله علیها شعری از علیرضا نقدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۱۳ شماره ثبت ۱۱۴۷۲۷
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا نقدی
|
کل دنیا نه فلک عالم فدای فاطمه
خوب و بد شادی و یا هر غم فدای فاطمه
هر کسی غمگین شده گوید سخن با همدمش
هر که دارد همدمی همدم فدای فاطمه
زخم ما گر مرهمی دارد به دست دشمنان
خوب باشد زخم ما مرهم فدای فاطمه
اولی آمد عیادت داغ مولا تازه شد
هر چه محرم هر چه نامحرم فدای فاطمه
جان آدم نزد آدم محترم باشد ولی
کل پیکر دست و این سر هم فدای فاطمه
مال دنیا آن دمی ارزش بگیرد تا شود
سیم و زر دینار یا درهم فدای فاطمه
کل اصحاب النبی جان را به قربانش کنند
حضرت سلمان و هم میثم فدای فاطمه
فاش گویم گر کند او یک اشارت میشود
روضهخوان واعظ علم پرچم فدای فاطمه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا ام ابیها
حضرت فالمه زهرا(س)