شنبه ۳ آذر
تقدیم به استاد فکری عزیزم شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۱۱۴۳۹
بازدید : ۱۰۷۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
فکری ، که همیشه فکر مائی
با مهر و محبت و صفائی
در سایت عزیز ِ شعر نابت
با این دل ما چه می نمائی
این بستر مهربانی تو
باشد به حقیقت آشنائی
هرچند که چشم بد نبیند
این پنجره ای که می گشائی
از لطف تو من چه گویم آخر
هرگز نرسد سخن به جائی
خواهم ز خدا سلامتت را
باشی تو زغیر دل رهائی
----------------------
شب افروز 3/2/92
اگر شما مدیر سایت بودید می دونستید چقدر زحمت داره
آدم از همه ی کاراش میفته تازه حرفا که جای خودش یکی لج می کنه یکی قهر می کنه
یکی ناز می کنه یکی دستور می ده یکی فحش می ده یکی تهمت می زنه یکی خط و نشون می کشه
حالا هزینه هاش بمونه منکه کم آوردم
بله من این تجربه رو داشتم و برای همین از زحمات استاد فکری تشکر می کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.