مفتون نشو به ظاهر عالیجناب ها
گرگی نهفته در پس برخی نقاب ها
دارد به باد میدهد ایمان خلق را
شیطانِ توی باطنِ ظاهر ثواب ها
از داغ زخم های فریبی که خورده ایم
بالا گرفته دامنه ی التهاب ها
عمری حجاب مردم ما را فریفته
فریاد از آن زمان که بیفتد حجاب ها
حاجی همیشه جیره خور انقلاب بود
حالا نوشته خسته ام از انقلاب ها
درودبرشما جناب فاصلی نژاد
شعربسیارزیبایی بود
ببخشید که نقدی برشعرتان نوشتم اما بدلیل برخی ملاحظات
حذفش کردم .......