جمعه ۲ آذر
گرگ سیاه آهوی بیگناه شعری از زهرا فاضل
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰ شماره ثبت ۱۱۴۱۶۸
بازدید : ۲۱۴ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب زهرا فاضل
|
از پشت شیشه، آخرٍ این جاده های سرد
چشمی به راه مانده و تا صیح گریه کرد😭😭
قفلی که خورد. بر در یک خانهی امید🔒
از رنگ غم که ریخت بر ابن جامه ی سفید🌑
آن مار زرد در وسط جاده ها گم است〽️
این جاده خطکشی شده از خون مردم است❤🩹
در کام این گرسنه ی وحشیِ روسیاه
هرهفته آهویی است، تپیده به خون وآه
هی دست روی دست، ببین. فکر چاره ایم!..🙄
پای عمل رسد به میان ...ما چه کاره ایم؟👐
ای آنکه دست میرسدت های ..ای قَوی
روزی تو هم اسیر همین گرگ میشوی.....
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما جناب استکی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
مثنوی ای زیبا ودلنشین بود