پنجشنبه ۸ آذر
بی خوابی شعری از پیام قاسمی
از دفتر گل واژه های عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۴ شماره ثبت ۱۱۴۰۹۱
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
همخوابِ غـم،تعبیـر بیخوابی و سـردردم
از راه تـــو، حتــی بمیــرم...بـر نمیـگـردم
این دردها بر سینه ام یک صخره سنگینو
با خاطــره ت،هـر لحظه درگیـرِ عقبگـردم
آینـده بیش از آنچه بخشـد از تـو میگیرد
حالا بیا..حالا ڪه مـن مُـرتد تـرین مَــردم
قحطیِ حس بودم برایِ هرڪسی جز تـو
این روزها دیگر که حتی با خودم،سـردم
از سیـبِ لبنانــیِ ســرخـت روی لب هـایم
پیوند ڪن،حالا ڪه تـن پـژمـرده و زردم
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاعـر ارجمند و گرانمایه تشڪـر، زیبا نگاه شماست گل بانو | |
|
درود بزرگمهـر سپاس فراوان | |
|
درود و ارادت جناب احسانیفر گرانقدر بسیااار سپاسگزارم از ابراز نظرات سازنده تون خیــلــی هم خوشحال میشم دوست عزیز و گرانقدرم بدون شک با راهنمایی دوستان میتونم اثرات بهتری قلم بزنم | |
|
درود بر شما شاعـر گرانقدر و گرانمایه سپاس فـراوان، زیبا نگاه شماست بزرگوار | |
|
درود و ارادت شاعر خوش ذوق و ارجمند سپاس فراون.. زیبا، نگاه زیبانگر شماست⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود