سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آن روزها

      شعری از

      راشد نصرت سراوان

      از دفتر دلنوشته نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۲۵ شماره ثبت ۱۱۳۸۱۲
        بازدید : ۹۸   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر راشد نصرت سراوان

      آن روزها دل ربودن ز من تنگ بود
      صحبت از عشق گفتن در کلامم ننگ بود
      کلامم در سکوتی خنده بر لب می گذشت
      چشمهایم بر امیدی تکیه بر عرش می گذشت
      عاقبت عشق را در نوبهاران چشمه پنداشتم
      زان جملگی یکی را در دلم قطره می پنداشتم
      قطره ام در دل ریخت آتش خویش را
      سوخت دل را نبرد افسون خویش را
      رنج او را طاقت هر محفلی نیست
      عشق او را سوختن کار هر بیگانه ای نیست
      بیگانه زین عشق میکشد عشق را شادکام
      نجوید زین زندگی جز تلخی دل را شادکام
      گفت با من ز دل دیوانه ات بس هشیار باش
      برو در خاک یا که گوشه ای در فکر آرام باش
      گفتمش عشق تو نرود از جان و وجودم
      هرگز نشود گریزان از عمق وجودم
      صاحب دل که رسید به پایان ره خویش
      جمله ی عشاق کنندش سرگشته ی خویش
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹
      درود بزرگوار
      به شعر ناب خوش آمدید
      موفق باشید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0